2011年2月16日星期三

元宵节快乐 ♥

哇

华人新年过了今天就结束咯

好快咯

新年就这样过去了

在这边祝Mikoshi 二姐农历生日快乐

宝贝老公农历生日快乐

=]

新年过去了

就等明年咯 =-=

哈哈

宝贝

2个月了

期待100天

宝贝说:

Bi I very miss u,can u be my darling forever,

I wan use my live take care for u every day!!!!I love u and my son!!!

我说:

Bii i miss u too..Bii i do ..do you darling forever ever..

i oso use my live my time all my love giv u, i promise u

i will love u and my son forever and ever..

bii , promise me..watever u dun can leave me lie me

ok bii???

马上打来说 ok
 

xD

别说我漂亮 只是瞬间

别说我做作 那是我的性格

别说骄傲 是女生都会做的事

我谈恋爱乐 你就没机会乐 xD

不认识我 请别乱批评我

不是我脾气坏 这个世界上最坏的还是

没有评论:

发表评论